tiistai 8. marraskuuta 2011

Silmät aukaiseva agilitytreeni

Tajusin siis mitä kaikkea aivan yksinkertaista me ei osata tai mitä mä en osaa. Tunsin itseni aika lailla idiootiksi. Mutta se oli hyvä juttu, sillä Päivin treeneistä toivoinkin jotain aivan erilaista ja uutta, että opittaisiin jotain mitä ei olla tähän mennessä opittu, ja tämä on juuri sitä mitä me tarvitaan. Mutta siis aivan käsittämätöntä, rata oli sellainen melko haastava, mutta ei toisaalta pitäisi olla ollenkaan niin haastava kuin mitä se oli mulle. Kuitenkin homma kaatui useassa eri kohdassa mun huonoon ajoitukseen ja yksinkertaisesti siihen, etten vaan ole koskaan oppinut kunnolla tekemään esim. poispäin-käännöstä tai vekkiä tai mikä sen nimi sitten onkaan. Hyvä kun siis tiedä näiden ohjauskuvioiden nimiä kun niitä ei ole juuri koskaan harjoiteltu, poipäin-käännöstä pari kertaa. Ja siis selvästikään mä en osaa tuollaisia ohjauksia jotka pitäisi vaan juostessa tehdä, en osaa, en millään. Mutta varmasti nyt opin, saa vaan lähteä noiden kanssa sitten ihan alkeista.

Siis hyvät treenit oli ja olen tosi tyytyväinen ja toiveikas jatkon suhteen, toivon että oikeasti oppisin tekemään rataa jouhevasti ilman turhia jarrutteluja, koiran ottamisia käteen joka välissä yms. Aivan uudenlainen näkemys siis löytyi ja olen siitä onnellinen. Otti vaan kieltämättä koville tuntea itsensä niin onnettomaksi idiootiksi. :D Jerikokin oli heti alusta asti ihan kierroksilla, niin kuin kisarataa menossa tekemään ja sitten tietty mun mokailuni vaan kiihdytti haukkumista. Mutta kyllä Jeriko ne kohdat meni hienosti mitkä osasin ohjata ja kyllä tämä tästä kehittyy. :)

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Aivan varmasti kehittyy! Ja oot vielä niin periksiantamattoman ahkera treenaajaa, että tuota menoa ootte pian jo pitkällä. ;D Kait korkkasit heti uudet aksakengät?

Sabina kirjoitti...

No joo, kyllähän mä tänään sain ne kengät sitten treeneihin ja ne jalassa juoksentelin. Kyllä ne aika hyvät on, vaikkei vielä kauhean vauhdikasta rataa tehtykään. :)
Paljasjalka-juoksijoilla itse asiassa suunniteltu, joten voi olla aika hyvätkin mun jalkojen lihaksia kehittämään.. :)