torstai 10. lokakuuta 2013

Piristyspilleri

Tällä viikolla on mieli ollut vähän maassa useastakin syystä, läheisien/tuttavien kohdalle on sattunut epäonnea ja olen niitä murehtinut. Kaikki treenit tältä viikolta on peruuntunut ja sekin ehkä lisää ahdistusta, kun ei pääse normaaliin tapaan nollaamaan päätään. Huomenna on koulussa tenttikin ja vaikka nyt treenien peruunnuttua olen ehtinyt lukemaan ihan kohtuullisen hyvin, on aihepiiri sellainen, että ahdistaa. Oli siis pakko ostaa karkkia jotta jaksan hyvin tenttiin lukea vielä. ;)

Mutta karkkiakin parempaa piristystä on nää mun pojat, ei olis voinut kahta parempiluonteista koiraa mun kohdalle osua. Te ootte ehkä jo kyllästyneet näihin videoihin, mutta mä en koskaan kyllästy katsomaan niiden touhuja. :)) Ei vaan voi olla hymyilemättä ja kivi putoo aina (ainakin hetkeksi) sydämeltä, kun niitä katsoo. Mun omat rakkaat piristyspillerit. :)


Ei kommentteja: