maanantai 17. maaliskuuta 2014

Miten sitä aina sortuu samoihin virheisiin?

Juuri eilen kirjoitin, että pitää jatkossa seistä vielä paikoillaan kontaktiharjoituksissa, kun mun liike on liian suuri häiriö. Ja mitä mä nyt silti menin tekemään? Liikuin ja juoksin tietenkin! Enkä edes kunnolla tiedostanut asiaa, kuin vasta ihan lopuksi Ukon kanssa tajusin, että "hei, sun piti seistä paikallas" ja heti alkoikin tulemaan selvästi parempaa suoritusta. Tein myös Ukolle taas aivan liikaa toistoja ensimmäisellä sarjalla. Se on kyllä mun perisynti. :D Mutta Ukko meni kyllä tosi kivasti ja kaksi viimeistä toistoa on jo melkein nappisuoritukset, tosi tyytyväinen olin! :)


Jerikon kanssa tein taas vähemmän toistoja, hyvä että edes toisen kanssa tajuaa. Mutta yhtä lailla sitten Jerikon kanssa juoksentelin valtaosassa toistoja vaikkei pitänyt! Mulla pitäis olla joku vahtimassa koko ajan mun tekemisiä.. ;) Jeriko meni ihan kivasti, mutta pitäis kyllä edelleen malttaa seistä eikä lähteä ahnehtimaan, koska Jerikonkin suoritukset selvästi häiriöstä vielä huononee.



Pienen hengähdyksen jälkeen tehtiin vielä keppejä, kun aattelin että olis hyvä niitäkin ottaa pojille pitkästä aikaa. Ja kun kamera oli mukana, niin otettiin vähän videota ja kuvaakin. ;) Ukolle selvästi tekis hyvää, kun muistais ja hetis tehdä useemmin keppitreeniäkin, kun keppien alkupäässä rytmistä kiinni saaminen vei hetken aikaa.








Ei kommentteja: